Zavolejte nám! 606 610 862
Pozor pozor, stěhujeme se na nové působiště. Bubovice už delší dobu nevyhovovaly jak zázemím, tak i vzletovou a přistávací drahou. Na Příbrami se nám podařilo nalézt klidný areál stranou od ostatního provozu se samostatným příjezdem. Výhodou je celoroční provoz na rovné asfaltové dráze, lepší zázemí pro piloty,
Zámek Dobříš – Křivoklát - Žebrák a Točník - Karlštejn - Zbraslav – přehrada Vrané – Štěchovice – Slapy – Orlická přehrada – hrad Orlík – Žďákovský most.
Lety nad Karlštejn, přehradu Slapy, raketovou základnu Klondajk atd.
Karlštejn – soutok Vltavy a Berounky - Vrané nad Vltavou - přehrada Slapy – Orlická přehrada - zámek Orlík
Chtěl bych touto cestou poděkovat za krásný zážitek z letu, který jsem včera absolvoval se svou rodinou. Bylo to opravdu moc pěkné a rád vás budu doporučovat všem svým známým.
Děkuji za krásný zážitek z vyhlídkového letu. Pohled na známá místa ze vzduchu je skutečně nezapomenutelný!
Počet míst: | 1+1 |
Max. doba letu: | 3 hod |
Max. dolet: | 360 km |
Cestovní rychlost: | 120 km/h |
Počet míst: | 1 |
Klouzavost: | 42 při 90 km/h |
Min. opadání: | 0,59 m/s při 82 km/h |
Počet míst: | 2 |
Klouzavost: | 33 při 90 km/h |
Min.opadání: | 0,7 m/s při 75 km/h |
Počet míst: | 1 |
Klouzavost: | 38 při 89 km/h |
Min. opadání: | 0,55 m/s při 68 km/h |
Počet míst: | 1+1 |
Max. doba letu: | 4 hod |
Max. dolet: | 560 km |
Cestovní rychlost: | 140 km/h |
Počet míst: | 3+1 |
Max. doba letu: | 4 hod |
Max. dolet: | 640 km |
Cestovní rychlost: | 160 km/h |
Samozřejmě. U menších dětí ale nezapomeňte vzít autosedačku nebo podsedák, který se dá použít stejně jako v autě. Děti tak i lépe vidí ven z kabiny.
To není problém. Poukaz můžete mít obratem. V objednávce vyberete možnost "Zaslat poukaz e-mailem" a hned po doručení si ho můžete vytisknout. Pro opravdu rychlé zpracování objednávky volejte na tel. 606 610 862 a uděláme vše, abyste poukaz měli v co možná nejkratším čase.
Ano, tato letadla jsou v nejvyšší bezpečnostní kategorii. To znamená, že jsou pod přísným systémem údržby, který sleduje jejich technický stav a životnost všech důležitých součástí. Údržba je přesně definovaná a prováděná autorizovaným servisem, který za technický stav ručí. Letadla jsou havarijně pojištěna a veškeré náklady spojené s jejich provozem (palivo, hangárování, servis, atd.) jsou započítány do ceny letové hodiny.
V letadle je stejně jako v autě a je možné tam jak větrat, tak i zapnout topení. V zimě doporučujeme mikinu. V létě stačí tričko.
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Rozumím!